پارسیان, علی. (1396). شهود در آموزش ریاضیات، چالش یا هنجار. , 2(3), 1-6. doi: 10.22108/msci.2017.20733
علی پارسیان. "شهود در آموزش ریاضیات، چالش یا هنجار". , 2, 3, 1396, 1-6. doi: 10.22108/msci.2017.20733
پارسیان, علی. (1396). 'شهود در آموزش ریاضیات، چالش یا هنجار', , 2(3), pp. 1-6. doi: 10.22108/msci.2017.20733
پارسیان, علی. شهود در آموزش ریاضیات، چالش یا هنجار. , 1396; 2(3): 1-6. doi: 10.22108/msci.2017.20733


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب