شفیعی, رضا, اخلاصی, امیر, انصاری, فهیمه. (1395). ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد. , 6(2), 188-167. doi: 10.22108/nmrj.2016.20672
رضا شفیعی; امیر اخلاصی; فهیمه انصاری. "ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد". , 6, 2, 1395, 188-167. doi: 10.22108/nmrj.2016.20672
شفیعی, رضا, اخلاصی, امیر, انصاری, فهیمه. (1395). 'ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد', , 6(2), pp. 188-167. doi: 10.22108/nmrj.2016.20672
شفیعی, رضا, اخلاصی, امیر, انصاری, فهیمه. ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد. , 1395; 6(2): 188-167. doi: 10.22108/nmrj.2016.20672


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب