نقابی, اعظم, یزدانی, ناصر, Nazem Bokaei, محسن. (1395). بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), 132-115. doi: 10.22108/nmrj.2016.20669
اعظم نقابی; ناصر یزدانی; محسن Nazem Bokaei. "بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 2, 1395, 132-115. doi: 10.22108/nmrj.2016.20669
نقابی, اعظم, یزدانی, ناصر, Nazem Bokaei, محسن. (1395). 'بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), pp. 132-115. doi: 10.22108/nmrj.2016.20669
نقابی, اعظم, یزدانی, ناصر, Nazem Bokaei, محسن. بررسی تأثیر هویت ملی مصرف کنندگان بر خرید کالاهای خارجی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(2): 132-115. doi: 10.22108/nmrj.2016.20669


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب