حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. (1395). بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
علیرضا حدادیان; علی کاظمی; شیرین فیض محمدی. "بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 2, 1395, 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. (1395). 'بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), pp. 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667
حدادیان, علیرضا, کاظمی, علی, فیض محمدی, شیرین. بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(2): 92-75. doi: 10.22108/nmrj.2016.20667


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب