بصیر, لیلا, رحیم نیا, فریبرز, پورسلیمی, مجتبی. (1395). بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), 36-19. doi: 10.22108/nmrj.2016.20664
لیلا بصیر; فریبرز رحیم نیا; مجتبی پورسلیمی. "بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 2, 1395, 36-19. doi: 10.22108/nmrj.2016.20664
بصیر, لیلا, رحیم نیا, فریبرز, پورسلیمی, مجتبی. (1395). 'بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(2), pp. 36-19. doi: 10.22108/nmrj.2016.20664
بصیر, لیلا, رحیم نیا, فریبرز, پورسلیمی, مجتبی. بررسی تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(2): 36-19. doi: 10.22108/nmrj.2016.20664


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب