طوطیان اصفهانی, محمد, انصاری, آذرنوش. (1395). سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2016.20660
محمد طوطیان اصفهانی; آذرنوش انصاری. "سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2016.20660
طوطیان اصفهانی, محمد, انصاری, آذرنوش. (1395). 'سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2016.20660
طوطیان اصفهانی, محمد, انصاری, آذرنوش. سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 179-200. doi: 10.22108/nmrj.2016.20660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب