کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. (1395). خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی. , 6(1), 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
مسعود کیماسی; محمدرحیم اسفیدانی; امیربهمن اسماعیلیان. "خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی". , 6, 1, 1395, 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. (1395). 'خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی', , 6(1), pp. 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653
کیماسی, مسعود, اسفیدانی, محمدرحیم, اسماعیلیان, امیربهمن. خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی. , 1395; 6(1): 39-58. doi: 10.22108/nmrj.2016.20653


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب