ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. (1395). مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
محمد صالح ترکستانی; طاها منصوری; یاسمین تقی زاده. "مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 1, 1395, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. (1395). 'مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(1), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(1): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب