ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. (1395). مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. , 6(1), 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
محمد صالح ترکستانی; طاها منصوری; یاسمین تقی زاده. "مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه". , 6, 1, 1395, 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. (1395). 'مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه', , 6(1), pp. 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651
ترکستانی, محمد صالح, منصوری, طاها, تقی زاده, یاسمین. مطالعه مقایسه‌ای الگوریتم‌های خوشه‌بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. , 1395; 6(1): 1-22. doi: 10.22108/nmrj.2016.20651


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب