شاهین, آرش, صنایعی, علی, رضایی, محمد صادق. (1393). اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), 125-142.
آرش شاهین; علی صنایعی; محمد صادق رضایی. "اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 1, 1393, 125-142.
شاهین, آرش, صنایعی, علی, رضایی, محمد صادق. (1393). 'اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), pp. 125-142.
شاهین, آرش, صنایعی, علی, رضایی, محمد صادق. اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 5(1): 125-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب