دعایی،, حبیب اله, پور, سمیرا. (1392). تأثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تأکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد). , 24(3), 115-130.
حبیب اله دعایی،; سمیرا پور. "تأثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تأکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد)". , 24, 3, 1392, 115-130.
دعایی،, حبیب اله, پور, سمیرا. (1392). 'تأثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تأکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد)', , 24(3), pp. 115-130.
دعایی،, حبیب اله, پور, سمیرا. تأثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با تأکید بر نقش واسط تعارض سازمانی (مورد مطالعه: صنعت مبلمان در شهر مشهد). , 1392; 24(3): 115-130.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب