ملکی, فاطمه, شفیعی نیک آبادی, محسن, فیض, داوود. (1394). بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. , 5(3), 55-68.
فاطمه ملکی; محسن شفیعی نیک آبادی; داوود فیض. "بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری". , 5, 3, 1394, 55-68.
ملکی, فاطمه, شفیعی نیک آبادی, محسن, فیض, داوود. (1394). 'بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری', , 5(3), pp. 55-68.
ملکی, فاطمه, شفیعی نیک آبادی, محسن, فیض, داوود. بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. , 1394; 5(3): 55-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب