فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 103-120.
امیر فارسی راد; محمود غلامی; نبی اله دهقان. "تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). 'تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 103-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب