اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,225
تعداد مقالات10,136
تعداد مشاهده مقاله12,757,917
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,641,240
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 103-120.
امیر فارسی راد; محمود غلامی; نبی اله دهقان. "تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. (1394). 'تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 103-120.
فارسی راد, امیر, غلامی, محمود, دهقان, نبی اله. تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 103-120.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.