امیری, نازنین, نوع پسند اصیل, سید محمد, اکبری, محسن. (1394). تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 21-34.
نازنین امیری; سید محمد نوع پسند اصیل; محسن اکبری. "تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 21-34.
امیری, نازنین, نوع پسند اصیل, سید محمد, اکبری, محسن. (1394). 'تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 21-34.
امیری, نازنین, نوع پسند اصیل, سید محمد, اکبری, محسن. تأثیر باورهای مصرف‌کنندگان بر رفتار خرید آنی آن‌ها در محیط آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 21-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب