خسروی لقب, زهره, شاهبندرزاده, حمید. (1394). شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 69-86.
زهره خسروی لقب; حمید شاهبندرزاده. "شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 69-86.
خسروی لقب, زهره, شاهبندرزاده, حمید. (1394). 'شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 69-86.
خسروی لقب, زهره, شاهبندرزاده, حمید. شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 69-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب