تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. (1394). بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). , 5(3), 199-218.
انسیه تاکی; علی مروتی شریف آبادی; حبیب الله میرغفوری. "بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)". , 5, 3, 1394, 199-218.
تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. (1394). 'بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)', , 5(3), pp. 199-218.
تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). , 1394; 5(3): 199-218.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب