اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,043
تعداد مشاهده مقاله28,562,762
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,362,207
تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. (1394). بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), 199-218.
انسیه تاکی; علی مروتی شریف آبادی; حبیب الله میرغفوری. "بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 3, 1394, 199-218.
تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. (1394). 'بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(3), pp. 199-218.
تاکی, انسیه, مروتی شریف آبادی, علی, میرغفوری, حبیب الله. بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعه‌ی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(3): 199-218.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب