هشیوار, رقیه, خورسندنژاد, آرزو, اکبری, محسن, مرادی, محمود. (1393). مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 181-194.
رقیه هشیوار; آرزو خورسندنژاد; محسن اکبری; محمود مرادی. "مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 181-194.
هشیوار, رقیه, خورسندنژاد, آرزو, اکبری, محسن, مرادی, محمود. (1393). 'مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 181-194.
هشیوار, رقیه, خورسندنژاد, آرزو, اکبری, محسن, مرادی, محمود. مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 181-194.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب