گوهرپاد, مهدی, بشیری, مهدی, کریمی, سمیه, بشیری, مهدی, قاضی زاده, مصطفی. (1393). بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی. , 4(4), 125-142.
مهدی گوهرپاد; مهدی بشیری; سمیه کریمی; مهدی بشیری; مصطفی قاضی زاده. "بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی". , 4, 4, 1393, 125-142.
گوهرپاد, مهدی, بشیری, مهدی, کریمی, سمیه, بشیری, مهدی, قاضی زاده, مصطفی. (1393). 'بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی', , 4(4), pp. 125-142.
گوهرپاد, مهدی, بشیری, مهدی, کریمی, سمیه, بشیری, مهدی, قاضی زاده, مصطفی. بخش‏بندی بازار شامپو از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک شبکه عصبی مصنوعی و شناسایی ویژگیهای هر بخش مبتنی بر روش تاگوچی. , 1393; 4(4): 125-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب