محمدنبی, زهره, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, سید محمد. (1393). بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 167-180.
زهره محمدنبی; سید محمد طباطبایی نسب; سید محمد طباطبایی نسب. "بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 167-180.
محمدنبی, زهره, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, سید محمد. (1393). 'بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 167-180.
محمدنبی, زهره, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, سید محمد. بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 167-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب