خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. (1393). نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 1-20.
سجاد خانی; مهری نصیری; امین اجلی; مهدی جعفرزاده کناری; عبدالحمید ابراهیمی. "نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 1-20.
خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. (1393). 'نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 1-20.
خانی, سجاد, نصیری, مهری, اجلی, امین, جعفرزاده کناری, مهدی, ابراهیمی, عبدالحمید. نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب