فیض محمدی, شیرین, رحیم نیا, فریبرز, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, فیض محمدی, شیرین. (1393). بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند. , 4(3), 1-16.
شیرین فیض محمدی; فریبرز رحیم نیا; آذر کفاش پور; آذر کفاش پور; فریبرز رحیم نیا; شیرین فیض محمدی. "بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند". , 4, 3, 1393, 1-16.
فیض محمدی, شیرین, رحیم نیا, فریبرز, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, فیض محمدی, شیرین. (1393). 'بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند', , 4(3), pp. 1-16.
فیض محمدی, شیرین, رحیم نیا, فریبرز, کفاش پور, آذر, کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, فیض محمدی, شیرین. بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند. , 1393; 4(3): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب