رهبری, سمیه, نادریان, مسعود. (1393). بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), 149-160.
سمیه رهبری; مسعود نادریان. "بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 3, 1393, 149-160.
رهبری, سمیه, نادریان, مسعود. (1393). 'بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), pp. 149-160.
رهبری, سمیه, نادریان, مسعود. بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(3): 149-160.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب