درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. (1393). ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), 75-88.
علی درستی; سید ابوالقاسم میرا; محمد حقیقی. "ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 3, 1393, 75-88.
درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. (1393). 'ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(3), pp. 75-88.
درستی, علی, میرا, سید ابوالقاسم, حقیقی, محمد. ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(3): 75-88.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب