اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,190
تعداد مقالات9,885
تعداد مشاهده مقاله11,803,987
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,419,940
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. (1392). Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(ویژه نامه), 59-68.
Jaleh farzaneh Hassanzadeh; Habibollah Doaei. "Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, ویژه نامه, 1392, 59-68.
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. (1392). 'Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(ویژه نامه), pp. 59-68.
farzaneh Hassanzadeh, Jaleh, Doaei, Habibollah. Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(ویژه نامه): 59-68.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.