اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,249
تعداد مقالات10,324
تعداد مشاهده مقاله13,703,733
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,845,722
قاسمی, آتنا, پورسلیمی, مجتبی, پورسلیمی, مجتبی, اسماعیلیان, حسن, حسینی مقدم, سید محمدرضا, پورسلیمی, مجتبی. (1393). تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), 235-258.
آتنا قاسمی; مجتبی پورسلیمی; مجتبی پورسلیمی; حسن اسماعیلیان; سید محمدرضا حسینی مقدم; مجتبی پورسلیمی. "تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 4, 1393, 235-258.
قاسمی, آتنا, پورسلیمی, مجتبی, پورسلیمی, مجتبی, اسماعیلیان, حسن, حسینی مقدم, سید محمدرضا, پورسلیمی, مجتبی. (1393). 'تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(4), pp. 235-258.
قاسمی, آتنا, پورسلیمی, مجتبی, پورسلیمی, مجتبی, اسماعیلیان, حسن, حسینی مقدم, سید محمدرضا, پورسلیمی, مجتبی. تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(4): 235-258.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.