احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. (1393). بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی). , 4(4), 113-140.
منیره احمدی منش; قاسم اسلامی; مصطفی کاظمی. "بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)". , 4, 4, 1393, 113-140.
احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. (1393). 'بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی)', , 4(4), pp. 113-140.
احمدی منش, منیره, اسلامی, قاسم, کاظمی, مصطفی. بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی). , 1393; 4(4): 113-140.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب