غلامشاهی, تورج, آسمان دره, یاسر, کفاشان, مجتبی, حدادیان, علیرضا. (1392). پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(2), 25-46.
تورج غلامشاهی; یاسر آسمان دره; مجتبی کفاشان; علیرضا حدادیان. "پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 2, 1392, 25-46.
غلامشاهی, تورج, آسمان دره, یاسر, کفاشان, مجتبی, حدادیان, علیرضا. (1392). 'پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(2), pp. 25-46.
غلامشاهی, تورج, آسمان دره, یاسر, کفاشان, مجتبی, حدادیان, علیرضا. پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(2): 25-46.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب