مسیبی, علیرضا, نجفی سیاهرودی, مهدی, خداداد حسینی, سید حمید. (1392). بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه. , 3(2), 69-86.
علیرضا مسیبی; مهدی نجفی سیاهرودی; سید حمید خداداد حسینی. "بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه". , 3, 2, 1392, 69-86.
مسیبی, علیرضا, نجفی سیاهرودی, مهدی, خداداد حسینی, سید حمید. (1392). 'بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه', , 3(2), pp. 69-86.
مسیبی, علیرضا, نجفی سیاهرودی, مهدی, خداداد حسینی, سید حمید. بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه. , 1392; 3(2): 69-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب