زیویار, فرزاد, ضیائی, محمدصادق, نرگسیان, جواد. (1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(3), 173-186.
فرزاد زیویار; محمدصادق ضیائی; جواد نرگسیان. "بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 3, 1391, 173-186.
زیویار, فرزاد, ضیائی, محمدصادق, نرگسیان, جواد. (1391). 'بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(3), pp. 173-186.
زیویار, فرزاد, ضیائی, محمدصادق, نرگسیان, جواد. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(3): 173-186.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب