ابراهیمی, عبدالحمید, جعفرزاده, مهدی, بزرگی, صابر. (1391). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(3), 1-34.
عبدالحمید ابراهیمی; مهدی جعفرزاده; صابر بزرگی. "بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 3, 1391, 1-34.
ابراهیمی, عبدالحمید, جعفرزاده, مهدی, بزرگی, صابر. (1391). 'بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(3), pp. 1-34.
ابراهیمی, عبدالحمید, جعفرزاده, مهدی, بزرگی, صابر. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(3): 1-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب