رعنایی کردشولی, حبیب اله, اله‌یاری بوزنجانی, احمد. (1391). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), 165-180.
حبیب اله رعنایی کردشولی; احمد اله‌یاری بوزنجانی. "بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 2, 1391, 165-180.
رعنایی کردشولی, حبیب اله, اله‌یاری بوزنجانی, احمد. (1391). 'بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), pp. 165-180.
رعنایی کردشولی, حبیب اله, اله‌یاری بوزنجانی, احمد. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: مصرف‌کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(2): 165-180.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب