شائمی برزکی, علی, خزائی پول, جواد, پور مصطفی, مهدی, بالوئی, هادی. (1391). دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), 123-142.
علی شائمی برزکی; جواد خزائی پول; مهدی پور مصطفی; هادی بالوئی. "دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 2, 1391, 123-142.
شائمی برزکی, علی, خزائی پول, جواد, پور مصطفی, مهدی, بالوئی, هادی. (1391). 'دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), pp. 123-142.
شائمی برزکی, علی, خزائی پول, جواد, پور مصطفی, مهدی, بالوئی, هادی. دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(2): 123-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب