رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, سیده زهرا. (1391). بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), 73-92.
فریبرز رحیم نیا; سیده زهرا فاطمی. "بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 1, 1391, 73-92.
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, سیده زهرا. (1391). 'بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(1), pp. 73-92.
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, سیده زهرا. بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(1): 73-92.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب