خواجه نوری, بیژن, کاوه, مهدی. (1392). مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ‏ای و احساس امنیت اجتماعی. , 2(2), 57-78.
بیژن خواجه نوری; مهدی کاوه. "مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ‏ای و احساس امنیت اجتماعی". , 2, 2, 1392, 57-78.
خواجه نوری, بیژن, کاوه, مهدی. (1392). 'مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ‏ای و احساس امنیت اجتماعی', , 2(2), pp. 57-78.
خواجه نوری, بیژن, کاوه, مهدی. مطالعه رابطه بین مصرف رسانه ‏ای و احساس امنیت اجتماعی. , 1392; 2(2): 57-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب