ترابی, ذبیح الله, فیروزی, محمد علی, نعمتی, مرتضی. (1392). ارزیابی میزان تأثیرگذاری گویه‌های تبلیغاتی بر افزایش جذب گردشگر در شهر گرگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), 59-76.
ذبیح الله ترابی; محمد علی فیروزی; مرتضی نعمتی. "ارزیابی میزان تأثیرگذاری گویه‌های تبلیغاتی بر افزایش جذب گردشگر در شهر گرگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 4, 1392, 59-76.
ترابی, ذبیح الله, فیروزی, محمد علی, نعمتی, مرتضی. (1392). 'ارزیابی میزان تأثیرگذاری گویه‌های تبلیغاتی بر افزایش جذب گردشگر در شهر گرگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), pp. 59-76.
ترابی, ذبیح الله, فیروزی, محمد علی, نعمتی, مرتضی. ارزیابی میزان تأثیرگذاری گویه‌های تبلیغاتی بر افزایش جذب گردشگر در شهر گرگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(4): 59-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب