موحد, علی, امانپور, سعید, نادری, کاوه. (1391). بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), 17-36.
علی موحد; سعید امانپور; کاوه نادری. "بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 3, 1391, 17-36.
موحد, علی, امانپور, سعید, نادری, کاوه. (1391). 'بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), pp. 17-36.
موحد, علی, امانپور, سعید, نادری, کاوه. بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 1(3): 17-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب