1.

A Study of the Predictors of English and Persian Language Learners’ Psychological Well-Being

دوره 16، شماره 2، تیر 1403، صفحه 1-12
Mohammad Zohrabi؛ Abdolreza Khalili

2.

The Role of Social Goals in Iranian Undergraduate Students' Cognitive, Emotional, and Behavioral Engagement

دوره 8، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 115-138
Mostafa Hosseyni Ramshe؛ Mohammad Ghazanfari؛ Behzad Ghonsooly

3.

اثربخشی مداخله مثبت‌اندیشی بر فرسودگی تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 3، آذر 1402، صفحه 83-108
سعیده خجسته؛ مریم عبدلی

4.

آموزش ذهن‌آگاهی نوجوانمحور بر تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر با علائم اضطراب اجتماعی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 57-76
ساناز سولاری؛ سید حمید آتش پور؛ نرگس کشتی آرای؛ علی مهداد

5.

رابطه بین آموزش‌های نوین (الکترونیک و ترکیبی)، درگیری تحصیلی و بهزیستی تحصیلی با عملکرد تحصیلی

دوره 9، شماره 1، تیر 1402، صفحه 87-106
حسین نجفی

6.

غنی‌سازی محیط یادگیری مبتنی بر فناوری های سیار و بررسی تأثیر آن بر یادگیری و درگیری‌ تحصیلی دانش‌آموزان در درس شیمی

دوره 18، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 47-66
رحیم مرادی؛ مهدیه آراسته صالح کوهی

7.

مقایسۀ اثربخشی آموزش بر اساس الگوی چرخۀ یادگیری، روش مشارکتی و روش معمول بر میزان مشغولیت تحصیلی و نگرش به یادگیری در درس علوم تجربی پسران پایۀ هشتم

دوره 19، شماره 2، بهمن 1403، صفحه 1-22
حسن غریبی؛ صابر تبارشرفی؛ شهین رحمیان؛ صبا شفائی راد

8.

نقش کیفیت زندگی در مدرسه و خودپندارة تحصیلی در اشتیاق تحصیلی در دانش ‏آموزان پایة پنجم و ششم ابتدایی شهرستان ثلاث باباجانی

دوره 12، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 75-91
عادل زاهد بابلان؛ غفار کریمیان پور؛ ادریس دشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب