1.

ارائه مدل توسعه‌یافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت‌گذاری کالا و خدمات

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 53-66
شیرین اصولی قره آغاجی؛ علی صنایعی؛ محمدرضا سعیدابادی

2.

ارزیابی ساختارهای متفاوت جمع‌آوری محصولات استفاده‌شده در زنجیره تأمین حلقه‌بسته با درنظر گرفتن هزینه بازرسی و تقاضای وابسته به قیمت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1403
مصطفی فرخیانی؛ علی شاهنده

3.

تحلیل تأثیر استراتژی تجاری شرکت و اجزای تشکیل‌دهندۀ آن به‌عنوان عامل ریسک اطلاعات بر بازدۀ مازاد سهام

دوره 12، شماره 4، دی 1403، صفحه 19-36
علیرضا رهروی دستجردی؛ داریوش فروغی؛ زهرا مرادی

4.

تعیین استراتژی بهینۀ برون‌سپاری و ارائۀ مدل قیمت‌گذاری در محیط زنجیره تأمین دوکاناله در شرایط عدم قطعیت

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 155-174
محبوبه هنرور؛ حسین رضایی

5.

قیمت‌گذاری در لجستیک معکوس با درنظرگرفتن کیفیت محصولات و تقاضای احتمالی

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 1-27
ناظمه اکرم زاده؛ محبوبه هنرور؛ محمدحسین ابوئی؛ حسن خادمی زارع

6.

قیمت‌گذاری زنجیره تأمین دوکانالۀ کتاب با در نظر گرفتن امکان فروش کتاب الکترونیک در دو حالت تقاضای ثابت و تقاضای کاهشی

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 83-110
کامران کیانفر؛ میترا پشوتنی زاده

7.

قیمت‌گذاری شیوه‌های مختلف حمل‌و‌نقل در مناطق منتخب شهر اصفهان بر‌ مبنای اصول حمل‌و‌نقل پایدار

دوره 6، شماره 2، آبان 1400، صفحه 55-72
منا پورنمازی؛ همایون نورائی؛ ناصر یارمحمدیان

8.

قیمت‌گذاری و تعیین زمان بهینۀ کاهش قیمت فروش کالای فاسد‌شدنی برای افزایش نرخ تقاضا

دوره 9، شماره 2، آبان 1397، صفحه 179-193
مرتضی خاکزار بفروئی؛ فاطمه ذبیحی

9.

مسأله مسیریابی انتخابی باز وسایل نقلیه همراه با قیمت‌گذاری؛ حل: الگوریتم رقابت استعماری بهبودیافته

دوره 8، شماره 2، بهمن 1396، صفحه 29-45
ابوالفضل حسین زاده؛ مهدی علینقیان؛ محمد سعید صباغ

10.

نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 143-158
مهدی ساکی فرد؛ نادر سیدامیری؛ فرزانه خاوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب