1.

اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 227-248
ملیحه سیاوشی؛ فاطمه فیروزی

2.

بررسی تأثیر ابعاد آمیخته بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر مورد مطالعه: ‌دانش‌آموزان پسر دبیرستان‌های استان اصفهان

دوره 5، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 47-60
ایرج سلطانی؛ ابراهیم مهرانفر

3.

عوامل مؤثر بر تغییر رفتار مصرف کنندگان نسبت به کالای ملّی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت پوشاک مردانه ایران)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 39-62
نادر جعفری‌ هفتخوانی؛ حسنعلی محسنی

4.

نوع شناسی رفتار بخشندگی مبتنی بر شاخص‌های وفاداری به امور خیریه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 خرداد 1403
سعید مسعودی پور؛ محمدصادق وحیدپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب