1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی روانشناختی شکوفایی بر شادکامی، شایستگی و مشارکت اجتماعی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-34
حسام ضیایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند؛ محمدعلی محمدی فر

2.

برازش الگوی روانشناختی شکوفایی انسان (HPFM) در بین دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهر تهران

دوره 6، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 17-44
حسام ضیایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند؛ محمدعلی محمدی فر

3.

تاثیر معنی در زندگی، ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری در شکوفایی دانشجویان

دوره 1، شماره 3، آبان 1394، صفحه 21-32
محمد نصیری؛ حسین کارسازی؛ فاروق اسماعیل پور؛ منصور بیرامی

4.

شکوفایی کلاس درس و پیامدهای مثبت تحصیلی آن: آزمودن برازش الگوی آلیسون، واترز و کرن

دوره 9، شماره 3، آذر 1402، صفحه 33-62
فرشته بیات؛ علی محمد رضایی

5.

فراوانی شکوفایی در دانش‌آموزان سرآمد براساس مدل‌های مختلف بهزیستی: آیا تفاوتی براساس جنسیت وجود دارد؟

دوره 7، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-16
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ جواد اژه ای؛ رضوان حکیم زاده

6.

مطالعۀ شاخصه‌های نظریۀ بهزیستی در غزلیّات شمس برپایة روان‌شناسی مثبت‌نگر سلیگمن

دوره 15، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 1-18
مریم صفری؛ محمدعلی گذشتی؛ شیرین کوشکی؛ اشرف شیبانی اقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب