1.

Beliefs about Non-Native Teachers in English as an International Language: A Positioning Analysis of Iranian Language Teachers’ Voices

دوره 8، شماره 2، تیر 2019، صفحه 267-286
Zia Tajeddin؛ Samaneh Eslamdoost

2.

ارزیابی جایگاه برند محصولات آرایشی از دیدگاه مصرف‌کنندگان‌ با استفاده از تکنیک نقشۀ ادراکی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 151-172
منیژه حقیقی‌نسب؛ راضیه کامیابی

3.

ارزیابی مکانگزینی وضع موجود فضاهای ورزشی شهرکرد با استفاده از مدل های تصمیم‌گیری چند معیاره

دوره 7، شماره 27، دی 1394، صفحه 43-60
عزت الله قاسمی قاسموند؛ حمیدرضا رخشانی نسب

4.

جـایـگـاه‌یـابـی برند هتـل‌های پنـج ستـاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 222-203
نسیم محمدیان محمودجیق؛ مهدی ابراهیمی؛ امین سلطانی هوراند

5.

مکانیابی دریاچه های واجد توسعه گردشگری در استان فارس

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 65-80
غریب فاضل نیا؛ مهدی معصومی جشنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب