1.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

2.

بررسی ارتباط مشارکت پایدار گردشگران و ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

دوره 7، شماره 26، مهر 1394، صفحه 167-188
فائزه اسدیان؛ محمد طباطبایی نسب؛ فرزانه ضرابخانه

3.

تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری

دوره 6، شماره 24، فروردین 1394، صفحه 192-216
فرزانه ضرابخانه؛ فرزانه ضرابخانه؛ محمد طباطبایی نسب

4.

تحلیلی بر نقش ثبات سیاسی و امنیت در توسعه صنعت گردشگری مطالعه موردی: منطقه خاورمیانه

دوره 25، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 209-228
رحیم حیدری چیانه؛ ناصر سلطانی؛ ناصر سلطانی

5.

شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای توسعة منابع انسانی صنعت گردشگری استان اصفهان

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 1-24
عبدالمجید محمدی نجف آبادی؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب