1.

بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 93-114
روزبه میرزائی؛ نفیسه رضائی

2.

شناسایی و تجزیه و تحلیل انگیزه‌های گردشگران خارجی جهت سفر به شهر اصفهان

دوره 5، شماره 17، مرداد 1392، صفحه 21-36
محمد غفاری؛ بهرام رنجبریان؛ علیرضا امامی

3.

یک رویکرد جامع برای بخش‌بندی بازار و طبقه‌بندی مشتریان با استفاده از روش‌های داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 1-22
بهرام ایزدی؛ بهرام رنجبریان؛ سعیده کتابی؛ فریا نصیری مفخم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب