1.

بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 1، شماره 3، اسفند 1392، صفحه 119-134
سید داوود حسینی راد؛ غلامرضا رضایی؛ غلامعلی محسنی فرد؛ شکراله خواجوی

2.

تحلیل نظری و تجربی تأثیر توان رقابتی بازار محصول بر بازده سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 5، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 31-44
احمد گوگردچیان؛ حسن حیدری سلطان آبادی؛ زینب متفرس


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب