1.

Cultural Intelligence, Cultural Identity, Autonomy, Self-Efficacy and Second Language Achievement of Iranian EFL learners: A Path Analysis

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 435-456
Reza Taherkhani؛ Rahime Karbakhsh Ravari

2.

EFL Learners’ Language Learning Strategy Use, Instrumental Motivation, Self-efficacy, Self-regulation, Autonomy, and L2 Achievement: A SEM Analysis

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 133-160
Hassan Soodmand Afshar؛ Batool Jamshidi

3.

بررسی خودآیینی استتیک در اندیشۀ الکساندر گوتلیب باومگارتن

دوره 15، شماره 35، فروردین 1402، صفحه 139-156
فریده آفرین

4.

ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطة شهر مشهد براساس نظریة خودتعیین‌گری

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 27-44
فاطمه ارفع بلوچی؛ حسین کارشکی؛ محمدرضا آهنچیان؛ حمید ناصریان؛ احسان افشاری زاده

5.

طراحی و آزمون مدل تأثیر چشم‌انداز زمان بر بی‌صداقتی تحصیلی از طریق نقش واسطه‌گری خودمختاری در دانش‌آموزان دورة متوسطة دوم

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 1-16
کامیار عظیمی؛ غلامحسین مکتبی

6.

نقش آزادی در فلسفه اخلاق کانت

دوره 2، شماره 7، اردیبهشت 1389، صفحه 79-92
سیدمسعود سیف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب