1.

Étude du portfolio de la production orale des apprenants iraniens du FLE (De l’évaluation formative à l’autoévaluation)

دوره 5، شماره 1، فروردین 2013، صفحه 57-66
Rouhollah Rahmatian؛ Marzieh Mehrabi؛ Jaleh Kahnemouipour

2.

The Washback Effects of High School Third Grade Exam on EFL Teachers’ Methodology, Evaluation and Attitude

دوره 5، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 77-98
Mohammad Ahmadi Safa؛ Farhad Jafari

3.

ارزشیابی و تحلیل جاذبه‌های زمین‌گردشگری (ژئوتوریستی) منطقة اردل برای توسعة صنعت گردشگری با الگوی نیکولاس

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 21-40
داوود مهدوی؛ مژگان فیض هفشجانی؛ مریم آهنکوب

4.

بررسی رابطه ارزشیابی کلاس در دو الگوی ارتباطی مکانیکی و ارگانیکی معلم با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 61-82
سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ مصطفی شریف؛ ستار قاسمی‌تادوانی

5.

بررسی میزان اطلاعات تخصصی دبیران علوم تجربی دوره راهنمایی تحصیلی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه طرح و تهیه سؤالهای امتحانی و مهارتهای ارزشیابی(سال تحصیلی84-1383)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1387، صفحه 59-80
محمد نیکخواه

6.

تبیین رویکرد‌های یاددهی- یادگیری و ارزشیابی مناسب برای برنامة درسی رشد حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 114-130
محمد حسین زارعی؛ سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ محمد جواد لیاقتدار

7.

تبیین نشانگرهای بهبودکیفیت ارزشیابی توانمندی‌های فراگیران در آموزش عالی فنی‌وحرفه‌ای با تأکید بر مهارت‌محوری و قابلیت اشتغال

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 111-134
محبوبه محمدشفیع؛ محمدرضا نیستانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری؛ ویدا تقوائی

8.

توسعۀ الگوهای پیش‌بینی و ارزشیابی اولسون (1995) با لحاظ‌کردن ریسک ورشکستگی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 99-116
ولی خدادادی؛ سید علی واعظ؛ محمدرضا امامی نایینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب