1.

اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت بر افزایش خردمندی، تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری شناختی دانشجویان

دوره 8، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 83-100
طاهره گلستانی بخت؛ انسیه بابایی؛ شبنم مستعد حصاری

2.

ارزیابی مدل خردمندی براساس هوش موفق و بهزیستی روانشناختی با نقش میانجی آفرینندگی در دانش‌آموزان

دوره 10، شماره 3، آذر 1403، صفحه 29-50
رسول کردنوقابی؛ سعید ویسی

3.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس خردمندی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 19-34
عباس اکبری؛ سهیلا هاشمی؛ مهدی خبازی کناری

4.

تأثیر دارایی‌های تحولی بر خرد با میانجی‌گری عزت‌نفس در دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 1-16
یاسر عزیزی سعید؛ رسول کردنوقابی؛ نصراله عرفانی

5.

رابطه سرشت و منش با خرد به وساطت راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

دوره 10، شماره 3، آذر 1403، صفحه 93-114
فهیمه ناصری؛ یاسر عزیزی سعید

6.

معرفی مفهوم خردمندی در روان‌شناسی و کاربردهای آموزشی آن

دوره 8، شماره 2، مهر 1392، صفحه 1-28
سمانه اسعدی؛ شعله امیری؛ حسین مولوی؛ خسرو باقری نوع پرست

7.

,واکاوی تعریف خردمندی از دیدگاه میانسالان با تجارب سخت زندگی: یک مطالعه پدیدارشناختی

دوره 10، شماره 3، آذر 1403، صفحه 73-92
زهرا دلاوری؛ سمانه اسعدی؛ حسن زارعی محمودآبادی؛ جودیت گلوک

8.

ویژگی‌های افراد خردمند بر پایه نظریه‌های ضمنی: با نگاهی بر تفاوت گروه‌های سنی و جنسیتی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 51-66
سمانه اسعدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب