1.

Iranian EFL Teachers' Language Assessment Literacy (LAL) under an ‎Assessing Lens

دوره 7، شماره 3، مهر 2018، صفحه 361-382
Mitra Janatifar؛ S. Susan Marandi

2.

ارزیابی کارایی عوامل ژئومورفومتریک در افزایش درستی نقشه‌های پهنه‌بندی حساسیت ‏زمین‌لغزش (مطالعۀ موردی: حوضۀ دزعلیا، استان اصفهان)‏

دوره 29، شماره 3، آبان 1397، صفحه 111-130
کورش شیرانی

3.

اعتباریابی و ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامۀ نیازهای بین‌فردی در دانشجویان

دوره 9، شماره 2، دی 1398، صفحه 65-78
احمد رضا کیانی؛ سلیمان احمدبوکانی؛ نورا نجفی؛ زهرا کرجی

4.

اعتبارسنجی فتوح‌البلدان با ﺗﺄکید بر منابع مالیه‌نگاریِ بلاذری

دوره 12، شماره 4، دی 1399، صفحه 21-40
حسین عزیزی؛ فرشته بوسعیدی

5.

تدوین، پایایی سنجی، اعتباریابی و هنجاریابی مقیاس سنجش «درک عمومی از علم» در اصفهان

دوره 25، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 27-50
زهرا ماهر؛ وحید قاسمی

6.

ساخت، هنجاریابی و اعتباریابی آزمون بشرا (سنجش بازداری شناختی)

دوره 6، شماره 2، آذر 1395، صفحه 1-14
محسن رفیع خواه؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ محمد مهاجرانی؛ خدیجه نوده ئی

7.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ پایش والدینی

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 13-30
مرضیه ملکیها؛ زهره کرمانی القریشی

8.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش انگیزه تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان بر اساس نظریه خودمختاری

دوره 7، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 137-153
هوشنگ طالبی؛ احمد عابدی؛ امید صدرزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب