1.

Effectiveness of Advertising on Attracting Customers in Educational Gyms in Yazd Province

دوره 2، شماره 1، آذر 2024، صفحه 85-92
Alireza Babaei Mazreno؛ Esmat Babaei؛ Abbas Fattahi Bafghi؛ Mohammad Hassan Sadeghzadah

2.

اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 99-118
فاطمه عبدوی؛ حوریه دهقانپوری

3.

مطالعه تاثیر نوع صنعت بر معیارهای اعتباردهی به مشتریان حقوقی بانک صادرات ایران با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 4، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 129-144
علی‌رضا رجبی پور میبدی؛ محمد لگزیان؛ جعفر فصاحت


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب