اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,397
تعداد مقالات11,513
تعداد مشاهده مقاله19,103,099
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,114,534

1.

اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 99-118
فاطمه عبدوی؛ حوریه دهقانپوری

2.

بررسی تأثیر گردن‌آویز بسته‌بندی محصول بر جلب توجه مشتری با استفاده از ردیابی حرکات چشم

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 109-128
سمیه صالحی؛ علی صنایعی؛ نگار سماک نژاد

3.

بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 137-150
علی بنیادی نائینی؛ حدیث ادیب کیا

4.

تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401
سید عابد حسینی

5.

تحلیل سیگنال‎های EEG به‌کمک طیف‌های مرتبۀ بالا در کاربرد بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 25-42
سید عابد حسینی؛ محبوبه هوشمند

6.

تحلیل عوامل پیش‌برنده و بازدارندۀ بازاریابی عصبی در حوزۀ تبلیغات؛ مطالعه‌ای با رویکرد شناختی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 89-108
صبا امیری؛ علی داوری

7.

حضور برون‌دادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانه‌های‌ اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 27-44
علی بنیادی نائینی؛ زهره مقیسه

8.

نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 143-158
مهدی ساکی فرد؛ نادر سیدامیری؛ فرزانه خاوری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.