1.

بررسی عوامل مؤثر بر بهبود وجهه استنباط شده از مقاصد گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 31-44
اوژن کریمی؛ محمد محمودی میمند؛ محمد محمودی میمند؛ حسن درویش؛ مهدی نساجی کامرانی

2.

سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 35-50
مهدی پندار؛ رضا خوش سیما؛ رضا ویسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب